søndag den 31. december 2006

Sidste dag i 2006

Ja, nu lakker 2006 mod sin ende, og man kan kigge tilbage på et år på godt og ondt, og noget bære jeg med mig ind i det nye år, mange gode minder, men også spekulationer om et familiemedlem der er meget syg, om han får bugt med sin kræftsygedom, og om hvor lidt man kan hjælpe, ham og hans familie. Nå det var lidt om hvad jeg bære med mig ind i det nye år fra det gamle ( nok ikke anderledes end andre )

Nu vare det ikke længe, før vores gæster kommer, min mands 2 søstre, min svigermor og hendes veninde, så vi bliver 9 ialt. Menuen er: Rejecocktail, oksemørbra m. bagtekartofler og is til dessert. Kl 24 får vi champange og kransekage, når vi har skudt det nye år ind får vi ostebord.
Denne menu har vi fået i ca 15 år.

Det er ikke blevet til så meget kreativtet her de sidste par dage, er blevet færdig med et LO, det skulle nu også bare limes, så jeg fik prøvet Xyron easy ihh holda op hvor det limer når det har været en tur igennem den.

Nu er jeg ved at lave et LO til en konkurrense hos http://www.dreampapers.dk/ , ja jeg elsker konkurrencer,har deltaget i et par stykker, men har ennu ikke været så dygtig at jeg har vundet nogle ennu, men arbejder kraftig på sagen :-))

Godt Nytår til Alle !! Der kigger ind her

Ingen kommentarer: