torsdag den 26. marts 2009

3. opgave i 1-2-3-scrap mester

Mit bidrag til 3. opgave var rigtig sjov at lave, især deet at man skulle bruge 8 ting fra en liste (som du kan se her), så det var med at sørge for at holde styr på hvad man nu brugte. For første gang har jeg brugt bølgepap på et LO, og det er ikke sidste gang, det giver en større dybde i LO syntes jeg.
Jeg brugte følgende: Mønstrepapir - karton - Bølgepap - Blomster - Brads - Bånd - Knapper og Rub-ons.
Nu må jeg så bare håbe jeg er så heldig at gå vidre, men som altid mange super flotte bidrag.
Jeg havde gået længe og overvejet om jeg skulle tilmelde mig convention'en i Middelfart, jeg ville rigtig meget med, men det med at skulle alene afsted..... skal der lidt mere til før man tilmelder sig. Men tilsidst tilmeldte jeg mig (for 10 dage siden). Jeg glæde mig, havde så småt begyndt at lave en indkøbs liste. Men sådan skulle det så bare ikke gå, at jeg skulle til convention.
Et nært familiemedlem er sovet ind, og skal begraves på lørdag.

1 kommentar:

Pia sagde ...

hvor er det et super rålækkert layout