onsdag den 18. marts 2009

Cute Card Thursday: Challenge 51

Jeg har lavet et kort til Cute Card Thursday's challenger nr. 51

Lige for tiden bruger jeg meget skitser til at få lavet noget, + jeg syntes det er ret sjovt at følge en skitse, nogle gange bliver det færdige resultat meget ligmed skitsen andre gange bliver det meget langt fra skitsen.

Jeg var heldig at gå vidre til 3. runde af 1-2-3-scrap mester, og næste udfordring er en ret spændende opgave hvor vi SKAL bruge 8 ting fra en liste, men kig fordi 1-2-3-Scrap og se opgaven.

I mandags startet jeg min praktik på sygehuset, det er meget spændende. Jeg er på en urologisk afdeling, men hold da op der er mange udtryk jeg ikke kender :-( så der skal spørges meget og der skal kigges i medicinskordbog når man kommer hjem. Jeg føler godt nok der er lang vej før jeg kan kalde mig for sosur-assistent, men selvfølig er det jo også kun 4½ mdr. siden jeg startede. Der er noget mere viden man skal lære end da man var sosur-hjælper.
Snakkede også med min vejleder i dag om at det er svært at lægge hjælper rollen fra sig, der fik vi så en snak om at som hjælper kigger man på menneskets resurcer og som assistent er det sygedommen.
Det værste ved at være i praktik er at jeg skal MEGET tideligt op kl. 05.15, Uha det er tideligt, det er snart mange år siden jeg har skullet så tideligt op for at skulle på arbejde, mon jeg vænner mig til det.....

1 kommentar:

jenny sagde ...

Gorgeous card, love the spring colours and cute Tilda x

Jennyx