søndag den 9. januar 2011

Kort.

Ja, nu er den helt gal, som jeg da er kreativ :-) Jeg har fået lavet 4 kort i løbet af de sidste par dage, der er også en del jeg skal have lavet, hvis jeg skal opfylde mit mål for 2011. Jeg vil sende fødselsdagskort til alle i vores familie i år, omkring 70 kort skal det blive til.

Brugt rester, farvelagt med copic

Stjernen her er lavet karton beklædt med staniol.

Brugt rester og et billede af fødselsdagsbarnet og
hendes hest


Atter brugt rester, bogstaver formskum, sommerfuglen et skåret på silhuetten og fået embrossing.


Jeg har ellers ikke fået meget ud af denne weekend, som har stået i arbejdes tegn, nu vendter en dejlig fridag i morgen.

Ønsker Alle en skøn uge.

1 kommentar:

Pia sagde ...

søde kort du har lavet, hold da op 70 kort så kan jeg godt forstå du starter nu