tirsdag den 19. april 2011

Kort

Jeg har lavet lidt kort til kortkassen, der skal jo laves nogle, med mit projekt "Alle i familien skal have fødselskort".
Jeg har bruge forskellige rester til alle kortene. Motiverne er farvelagt med Copic.


Blomsten i nærbillede. Har brugt glimmer mist og glimmer





Jeg har lavet mit første kagekort, efter denne Kagekort tutorial. Det var lidt af en opgave, da jeg ikke har en scoring-board, hvor de forskellige tommemål står. Jeg måtte i stedetfor udregne alle målene. 
Her er kortet åben og med lys i. 






















Nu er jeg lidt spændt på at høre post dk, hvad det koster at sende sådan et kort.
Ønsker alle en god påske.

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sikke flotte kort. Men dit blå kagekort slår da alt. Hold op hvor er det fint.
Jeg går stadig og drømmer om at tude give mig i kast med det....og have den tid der sikkert går med det.
Hvad det koster at sende, er ikke til at vide. Kun at det er dyrt ! Men skidt med det, modtageren må da blive såååååå glad for det.
God solskinsdag til dig.

Jean sagde ...

Woww.. rigtig søde kort. og det kagekort er virkelig flot!!! Man kan ikke se det er dit første forsøg med sådan et!!!

uhh ja.. de kære porto priser :(
Men er sikker på modtageren vil glædes meget over at åbne sin postkasse den dag det lander der..

Rysse sagde ...

Super flotte kort du har lavet. Specielt er kagekortet fantastisk. Jeg ville elske at modtaget sådan et kort. Det kan godt være, at det er dyrt at sende, men ud over det - skal det nok pakkes så det ikke kan gå i stykker undervejs.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flotte kort.
Rigtig god påske til dig.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det 3 super smukke kort... det blå kagekort er vidunderligt og sååå flot du har lavet. Søde stempler du har brugt

God påske

Linda sagde ...

Sikke smukke kort su har lavet - det kage kort er da hvis for de scrappe scrappere :0) Det er Super flot - god påske til dig og din familie.

Heidi sagde ...

Rigtig skønne kort og waww for et kage kort - sikke et arbejde, men det er også bare super godt :)