torsdag den 17. januar 2008

Det eneste billede

Dette billede jeg har scrappet, har meget stor betydning for mig. Det er det eneste vi har af Ronny som barn, hvor han er alene på ( så har vi nok end 5 stk hvor han er sammen med hans søskende ). Det er nok ikke sådan at være rosinen i pølseenden, ud af en børneflok på 7. Derfor er dette billede speciel ( det orginale er ca. 7x9 ), så hurra for moderne teknik.
Det var så det solen skinnede i dag, og alle siger at de kun tager billeder når solen skinner. Det måtte jeg jo så også gøre men men når man nu bor i et lille bondehus med vinduer med sprosser, så kommer der skygger på LO'et, nå så måtte jeg ud en tur og finde, hvor solen ramte muren, her fik jeg så taget et billede og nuancerne er også bedere end det jeg sluttede af med at tage billede indenfor, der hvor jeg plejer, men man ser bedre detaljerne.
Dette er det der er taget indenfor
Dette er taget udenfor

Ingen kommentarer: