søndag den 18. januar 2015

Atter et ufærdig layout bliver færdig + uge 3 i project Life.

Endnu et af de layouts jeg fandt ved oprydningen er blevet gjort færdig.
Der var 3 billeder,  jeg havde bestemt mig for ikke bruge dem alle, men i ugens løb gik jeg og kiggede jeg på billederne som var lagt op på kartonet. Billederne lå ligesom sådan lidt skødesløs.  Jeg kom til at holde af sådan som billederne lå.
Dette har jeg så forsøgt at få ført over til det færdige resultat. 

De små skyer er duppet med akrylmaling. Det midterste billede er hævet lidt over de andre. Overskriften er lavet på silhoutten




Nærbillede af det midterste b
Nærbillede af en anden detalje

Uge 2 af Project Life er også blevet færdig.
Jeg har fået nogle bedre udtryk på denne side syntes jeg.

Sidestykket er stemplet og embosset



Der er lavet en shaker box ved billedet

Ingen kommentarer: