tirsdag den 10. marts 2015

Bryllup

Sidste år, i pinsen, var vi til bryllup. 
En af gæsterne havde lavet jeg ved ikke, hvor mange kort klar, med adresse på. Vi skulle bare skrive en hilsen og sætte frimærke på, så var kortet på vej  til brudeparret. 
Da hun var færdig med at holde tale uddelte hun alle postkortene til gæsterne. Der var en dato på. Denne dato var den dag, hvor de skulle modtage postkortet.
Der var nogle kort i overskud, som også blev uddelt. Min mand var hurtig og sagde ja til et extra kort. Det kort skulle så havde været sendt i oktober 2014. 
Uhbs det var lige lidt flovt at glemme.
Jeg har lavet  et kort, med et billed af brudeparret.
Så bedre sent end aldrig :-)

  Desværre er billede ikke gengivet i de helt rigtige farver. Jeg har forsøgt at bruge brudens sko og gommens slips's grønne farve + det røde lommetørklæde som farver i kortet.
Det er ene af rester, der er brugt
Kagedollis har fået grøn sværte +et pust glimmermist
Hjerterne er skåret med siluhetten 
2 slags bånd/blonde med 2 charms.

Nu håber jeg kortet falder i smag

Ingen kommentarer: