onsdag den 24. oktober 2007

Langt om længe

Det er længe siden jeg sidst har skrevet her. Jeg har lige fået fjernet min knyst på venstre fod, så meget af min tid har foregået foran compurteren de sidste 14 dage. Hvis du har en knyst der er til gene for dig så få den fjernet det er ikke så slemt ( jeg havde mange bange tanker inden min operation især fordi en del mennesker var så søde at fortælle at de havde hørt at det skulle være ih så pinefuldt, men men så galt er det nu ikke, jo jeg kan da mærke min storetå ind i mellem men så er det heller ikke værre) Så mit råd er, hvis du har en knyst, FÅ DEN FJRENET.

På den kerative side har det stået lidt stille, har fået lavet nogle kort, men ikke mange. Scap er det heller ikke blevet til meget, men det skal der laves om på, jeg skal tage mig sammen!!!, har masser af skønne billeder fra vores sommerferie som vi holdte på Bornholm og Sverige ( var en tur forbi Magnollia i Borås, fik sa også købt lidt der) og i september var vi i Grækenland, så det er bare at komme igang

Ingen kommentarer: