tirsdag den 29. januar 2008

Party Girl

For noget tid siden lavede jeg et layout af min største datter, det resulteret i af Monica sage at jeg jo blev nød til at lave et med hende også ellers fik hun psyskie barndoms men :-) så det kunne jeg jo ikke have så jeg har lavet dette layout med hende ( hun har også godkendt det )
Det lille lyserøde rub-ons passer ikke så godt i farven, men det er et udtryk Monica ofte bruger, derfor skulle det bruges.

Jeg er blevet færdig med 2. udfordring til Multiscraps konkurrence, atter en STOR udfordring for mig, det er mit første layout hvor der ikke er mennesker på, men blev helt godt tilfreds med det færdige resultat, det er også blevet godkendt af den strænge dommer. Nu er der så bare og vendt på i morgen, så vi kan se alle de flotte bidrag go så kommer der atter en svær opgave at finde den man vil stemme på.

I dag har jeg min sidste dag på det dementafsnit hvor jeg har arbejde i 11 mdr. jeg syntes aldrig jeg sådan rigtig faldt til der, og der var nogle ting jeg syntes var svære at leve med feks måtte vi kun have 1 weekend ferie på et år ( ellers skulle vi bytte os til fri) + vores forskellige fagskel var meget STORE. Så jeg valgte at finde et nyt job, og skal starte på fredag på mit nye job som nattevagt på et center for senhjerneskade.

6 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Rigtigt lækkert LO, det ser super ud med hjerterne på snor! held og lykke med dit nye job!

Anja/M&M sagde ...

Flotte farver og fin detalje med hjerterne.
Held og lykke med dit nye job, håber du falder rigtigt godt til der.

Bitten sagde ...

Jeg synes det er et rigtig lækkert layout, elsker også hjerterne på snor og jeg synes sagtens der kan være lyserøde rub-ons på (man er vel en tøs, ik´? :-)

Held og lykke med dit nye job.

Pia sagde ...

Rigtig flot lo med dejlige farver og sødt med hjerterne der hænger. Held og lykke med dit nye job

Kirsten sagde ...

Åh, hvor er din datter køn.... :-)
Dejligt LO med fine detaljer.

Jeg har lige fået godkendt mit LO til Ibens udfordring, så jeg er meget spændt på at se alle bidragene i morgen. Sidst var det svært at vælge hvem man skulle stemme på, og det bliver garanteret ikke lettere denne gang.

Held og lykke med det nye job :-)

Anne Bente sagde ...

wawww for et super lækkert lo, flotte faver og detaljer :)