søndag den 10. februar 2008

Cyber crop

I dag deltog jeg sådan rigtig for alvor i et cyber crop, som var på The Scrap Cat, var ikke helt med fra starten, da jeg sov lidt længe ( var i Randers og hente 2 tøser kl 04.00 i nat ).
Første opgave var at lave et layout efter en skitse. Det blev til dette layout

Opgave 3 var at lave et bogmærke på 1 time, og blev til dette

Opgave 5 var atter et layout efter en skitse, som man så havde 2 timer til, og her var det så jeg ikke helt nåede det. Var færdig 5 minutter for sent, men her kommer det.
Dette var noget af en bedrift af mig at lave 2 layout's + et bogmærke, jeg plejer at bruge meget lang tid på hver enkel layout

10 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det bare blevet flot.
1000 Tak for din deltagelse.

:) Heidi

Pia sagde ...

Det er nogle rigtig flotte lo, ville også gerne have været med men skulle i byen øv

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg er helt vild med det nederste LO, hvor er det bare blevet flot!

Charlotte sagde ...

Det er nogen flotte ting du fik lavet til cybercroppet. Jeg kan især godt li' det nederste LO! Super flotte farver, opsæt og pynt. :-)

Thanni sagde ...

Fine ting du nåede til croppet :)..især det nederste er dejligt - skønt billede og farver :)

Kirsten sagde ...

Det er nogen flotte ting du har lavet under cybercroppet. Jeg kunne desværre ikke være med. Har haft nattevagt hen over week-enden, så jeg har fået vendt noget op og ned på døgnet.
Jeg er specielt vild med det nederste LO, det har sådan nogen dejlige farver og et par skønne tøser :-) :-)

Jette / ma11edina sagde ...

Flotte ting du har fået lavet til cyper-crop! Sødt bogmærke ;-) og dine LO´s er rigtig flotte, er specielt vild med det nederste...flotte farver og doodling - og et par søde tøzer :-D

Mutte sagde ...

Flotte ting du fik lavet, det sidste LO er bare super flot

Linda sagde ...

Hvor er det nogle flotte LO du har fået lavet - det nederst er i topklasse :-)

Anne Bente sagde ...

super, super flot det hele :)