mandag den 31. marts 2008

Må kreativten blomster

I dag er jeg gået fra min 7 dages arbejdsuge, og har ikke fået lavet ret meget kreativ, det er som om jeg ikke har ret meget overskud, men syntes jeg bliver bedre, men det er godt noget af en omvæltning fra at have arbejdet i aftenvagt til at arbejde i nattevagt, da jeg var AV havde jeg jo hele formiddagen for mig selv. Jeg håber ( og tror) det bliver bedre med tiden....
Men jeg har da fået lavet Multi Scrap´s udfordring, også selvom jeg var meget blank ang. hvordan jeg skulle angribe opgaven, og var også kommet dertil at jeg ikke fik lavet opgaven, men lige pludselig kom ideen, og jeg blev også noglelunde tilfreds med resultatet ( det blev jeg også nød til at være, lavede den igår da jeg var stået op, så der var ingen tid til at lave det om )
Nu er jeg spændt på at se alle de andre bidrag til opgaven, det er altid meget spændende at se hvor forskellig og super flotte bidragene er.

Nu vil jeg på rundfart i Blogland og lægge nogle små kommentare, det bliver jo ikke til så meget i min arbejdeuge, men nu fra jeg 7 fridage, og håber kreativten vil stor blomstre.

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg kan godt forstå det må være en omvæltning at starte nattevagt - så håber du snart får energien igen og kan få scrappet en masse :)

lam sagde ...

Omvæltninger i ens arbejdstider tager altid tid ,at vende sig til. Håber du snart får lyst og energi til at være kreativ

Linda sagde ...

Jeg vil ønske dig nogle dejlige fridage. Det fortjener du også efter 7 dage i træk.

Kirsten sagde ...

Ja, de nattevagter trækker tænder ud, - speciet når man har et arbejde, hvor der er alt for travlt til at hvile lidt undervejs i vagten. Bare et lille Powernap ville gøre underværker,... men.....

Glæder mig også snart til at se resultaterne af Ibens udfordring, men der går jo nogen dage endnu.