fredag den 4. april 2008

Klar til Rysling

Så er min kufferet ved at være pakket og klar til afgang mod Fyns-land i morgentidelig, til min 2. converton.
IHH hvor jeg glæder mig, jeg har meldt mig på hele 4 kurser ( er lidt spændt på om jeg har overbugget mig selv ).
Håber jeg kommer til at møde nogle af alle dem jeg kender her i cyberspace, jeg skal nok tage mit ( STORE) navneskilt på ;-)
Jeg skal lige omkring Ørbæk med Frederik og Monica,inden jeg tager til Rysling, de skal nemlig være sammen med deres storesøster hele dagen mens jeg scrapper. Min ældste datter bor i Ørbæk, og så var det jo nærlæggende at de tog med på besøg, hos Camilla ( det er jo ikke så ofte de ses).

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Du får da nok at se til med 4 kurser :)...ha' nu en rigtig god dag - og køb nu ikke mere end vi andre ville ha' gjort ;D