tirsdag den 23. december 2008

Glædelig jul

Ja nu er det igen længe siden jeg har opdateret her, men der har været travlhed her i det lille hjem.

Vi er nu flyttet helt ind og næsten helt iorden pånær det...og det... ja det tager noget tid at komme helt iorden, også når jeg er begyndt i skole da der har været meget at læse og en naturfags rapport der skulle laves og afleveres her op til jul.

Her er lidt billeder af vores hus.

Dette er noget af vores stue

Her noget af vores køkken

Her er gæstetoilettet


Vores soveværelse


Det store badeværelse

Her er det der skal være mit scraprum, men det vare vist lidt inden der er dejlig system herinde :-)
Og lidt jul skal der også være her idag, så i får et billede af vores juletræ.
Nu håber jeg at jeg når at blive lidt kreativ her i juleferien (skal først starte i skole d. 5. januar)
Det er første gang i mange år hvor jeg har fri i jul og nytår SKØNT! ! !
Glædelig jul til alle

4 kommentarer:

Mutte sagde ...

Hvor ser jeres nye hjem dog lækkert ud.Rigtig god ferie og glædelig jul til dig og dine. Jeg glæder mig til fortsat at følge med på din blog.

Anne Bente sagde ...

Rigtig god jul til dig og dine,håber i har haft en skøn juleaften.

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke dog et smukt hjem i har fået, wow et køkken! :-)
Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

Charlotte Ravn sagde ...

Så fik jeg endlig tid til en blogrundfart! Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og din familie, glæder mig til at følge med på din blog i det nye år!
Hvor ser det bare dejligt ud i jeres nye hus. Tillykke med det, jeg kan godt forstå du nyder det :)