mandag den 2. februar 2015

Pop op fødselsdagskort

Jeg har lige lavet dette fødselsdagskort. Det blev afleveret søndag morgen til min husbond. Jeg ved ikke lige hvad der skete men hans fødselsdag kom en lille smule for tideligt ;-) men heldigvis var jeg igang med at lege lidt med denne blomst/forsiden. Pop up kortet havde jeg set på nettet hos Stempeleinmaleins og havde bestemt at det skulle jeg prøve engang,  og det var så nu... Her er vejledningen.




Forsiden med den lille søde hjemmelavet blomst.
Da kortet er lidt tyk indvendig er det svært at fotografere, derfor den lille finger i h. hjørne:-)


Kortet indeni.
Jeg havde ikke fået taget billeder af kortet inden det blev afleveret.
Kortet set lidt oppe fra

Alle materialer er rester.

ØNSKER ALLE EN GOD UGE

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig sødt kort og en smart model.

Maryann Laursen sagde ...

Super sødt kort, og en sjov ide med de pakker indeni.