tirsdag den 10. februar 2015

Project Life uge 4

Nu blev uge 4 færdig. Jeg syntes jeg har fundet en rigtig god måde at gribe hver uge an på. 
Jeg bruger en skitse af plastiklommen og ud fra skitsen finder jeg de billeder, jeg vil bruge fra den enkle uge. Det gør at ugen er enorm let at samle og finde farver og matrialer til, man får hurtig et overblik. Når så man begynder at klippe og klister, kan man begynde at nusse om detaljerne. Er der uger, hvor tiden er knap, vælges der måske ikke de mest tidskrævende detaljer. 



Ha ha !!  da Ronny så dette lille layout første gang tænkede 
han: der var da ikke hjerter på min tallerken 😊




Har i dag været på besøg i Hobbyboden. Jeg skal igang med indbydelse til Frederiks konfirmation. Håber de bliver flotte, men mere om dem senere.

Forsat god uge til Alle.

Ingen kommentarer: