tirsdag den 3. marts 2015

Konfrimations kort

Jeg er ikke gået i stå, men har haft travlt med at få disse indbydelser færdige. Vi skal have konfirmation til april så det var ved at være på tide at få dem færdig og sendt.
Det var ellers meningen at de skulle være simple og hurtige. Ha ha jeg har det med at lade mig rive med, og pludselig sidder jeg med et lidt for ambitiøs projekt. Nå men nu blev de da færdige...... 25 stk.

Et nær billede af det ene hjørne.

Perfekt perles - fotohjørne lavet med siluhetten 

Stjernen er punchet ud i kork. Har brugt den selvklæbende bagside til at limet glimmeret på.

sådan kom det færdige resultat


De næste dage skal jeg bruge til at lave  et kort til en barnedåb vi skal til på søndag og have indhentet noget af det fortabte i forehold til project Life.

5 kommentarer:

kortmager sagde ...

Dejlig konfirmationskort :-).

Heidi sagde ...

Sikke en lækker indbydelse. Super indbydende

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er de også bare flotte, det er da helt sikkert nogle som folk vil gemme.

Camilla sagde ...

De er blevet flotte.

Karina Beck sagde ...

Flotte personlige konfirmations kort.