tirsdag den 19. december 2006



I dag måtte jeg se om de snart havde fundet ud af om Frederik kunne blive visiteret til småbørnscentret i Randers ( han er født med kun 2 fingre på højre hånd og mangler også mellemhånden), nu er det snart et halvår siden vi søgte, og jeg har kontaktet kommunen utallige gange, hvor der er blevet lovet at man ville ringe tilbage. Nå men i dag var jeg heldig der blev ringet tilbage, og med en god nyhed Frederik er blevet visiteret dertil....SUPER




Jeg er blevet færdig med stjernealbummet (julegave til olderne). Der var flere gange hvor jeg var ved at smide hele lor... i skralderen, og forsiden er heller ikke okay jeg brugte en gele-pen til at lave nogle doodling med og det ville ikke tørre så det blev lidt udtværet, og jeg tror også jeg har fået strammet trådene llige lovlig meget, og måske har jeg også......... ja der er mange fejl jeg tror jeg har lavet, dem må jeg så rette næste gang (hvis der bliver en næste)





Ingen kommentarer: