lørdag den 23. december 2006

Suprise Party

I dag lillejuleaftensdag har vi holdt supriseparty for min bonusfar, han blev 60 år idag, og mente selv, at der ikke var nogle, der havde tid til at fejre ham.
Vi skulle så lægge hus til, min mor stod selv for maden. Hun sage: så til ham at de skulle herover for at bytte gaver, med mine søskene, og så have gløgg og æbelskiver ( de skal nemlig også holde juleaften her, derfor det med gavebytteriet med mine søskende ).
Det blev en rigtig hyggelig dag, og jeg tror også han blev meget overrasket.
Så gæster fra kl 13.00 til kl. 18.30, og så skulle vi ned til min svigermor med hendes gave, da vi kom skulle jeg så til at lave dekorationer ( laver dem altid d. 23 ), så puha det har været en lang dag, men også en dejlig dag.
Nu tror jeg vil hen og lave lidt scrap.

Ingen kommentarer: