mandag den 25. december 2006

Juleaften

Ja nu er det 1. juledag, min juleaften var nu ikke så meget vær, var på arbejde fra 15-22 (arbejder på et plejehjem, i aftenvagt), til aftensmad fik vi bollesuppe, tarteletter og riselamande, så det var der ikke så meget jul over. Jeg glæder mig allerede til næste jul så har jeg nemlig FRI.
Men min familie havde en dejlig juleaften, så det var dejlig og komme hjem til, da jeg kom hjem skulle jeg så pakke mine gaver ud, og sikke en masse dejlige gaver, jeg fik: 1 taske til alle mine småting til scrap, en pakke med scrapting, en Xyron easy laminering, bukser og en trøje, et gavekort, 1 halskæde Frederik havde lavet i børnehaven, ronny og jeg havde givet hinnanden et spejlrefleks kamera, så en masse dejlige gaver.

Idag og imorgen skal vi heller ikke rigtig noget da jeg skal på arbejde

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Glædelig jul her fra, jeg tager da hatten af for dig hvis du orker at scrappe den 23. dec efter 60 år fødselsdag og juledekorationer...
Sikke mange dejlige gaver du har fået - og din hund den er godt nok sød....
Mange hilsen Linda

http://fruballegaard.blogspot.com/
jeg kan ikke finde ud af det med at logge ind når jeg skriver kommentar endnu :-)