fredag den 30. november 2007

JuuuuuHuuuuuuuuu!!!!

I dag var jeg ved tandlæge, og kom ud, med nul huller. SUPER !! ( jeg er mega meget tandlægeskræk, og i dag skulle jeg så ind til en ny tandlæge, da min gamle tandlæge er holdt, så det var med en helt masse kriblen i maven jeg tog afsted. Men min nye tandlæge hun er rigtigt sød, så en super oplevelse )


Inden jeg skulle til tandlæge var jeg lige omkring min mor for at bytte pakkekalender. Vi laver en pakkekalender til hinnanden, ja i december månede ka' jeg komme hurtig ud af fjeren, og hen til min pakkekalender ;-) Jeg ELSKER pakker.



Her er det layout, som jeg deltog i novembers skitsekonkurrence hos dreampapers . jeg vandt ikke, der var også nogle super flotte bidrag. Det jeg lavede var noget anderledes end jeg plejer, men det var ret sjov at lave. Lidt pussigt, at når jeg starter med en skitse, bliver mit færdige resultat altid meget anderledes end den skitse jeg gik udfra, men det sjove med en skitse er at den sætter den kreativeprocces igang på en anden måde, syntes jeg.

Blomser og tekst er lavet i frihånd og så malet med akvaralfarveblyanter.


Dette billede har vi haft meget sjov ud af, onkel Bent fik kort tid efter vi kom hjem fra den ferie en t-shirt med det billede og tekst. Men mærkelig nok har vi aldrig set ham i den ......

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hvor er det bare et flot LO!! Er helt vild med de blomster ;o)