lørdag den 1. december 2007

1. december

Dagen i dag er gået med at pynte op og få lavet kalender- og adventsdekoration.


Så har jeg også været ved at forsøge mig med at lave noget fra Basic Grey, nemlig deres julestjerne og kugler, det rigtige svære ved det er jeg har selv lavet skabelonerne til det.

Det hele starte da Maheha viste på Scrap shop at hun havde lavet dem og de er smadder flotte,

der var så nogle der efterlyste skabeloner til det, kuglerne fortalte hun så hvordan man skulle gøre.

Det gik jeg så i gang med i går, da jeg så sad og biksede med dem blev jeg enig med mig selv om, at så måtte jeg nu også, kunne lave en skabelon til stjernen.

Det har jeg så forsøgt mig med i dag. Det er også gået noglelunde med ikke helt så flot som hvis man bestiller et kit fra Basic Grey


Her er mine egne a'la Basic Grey stjerne og kugler



3 kommentarer:

Majer sagde ...

De er da helt vildt flotte!! Og jeg synes at du skal dele dine egne hjemmelavet skabeloner med os andre... eller i hvertfald med mig ;-)

Thanni sagde ...

De er helt vildt flotte - både stjernen og kuglerne :)

Anonym sagde ...

Jeg synes dine skabeloner er superflotte!!
(de er også gemt til senere brug)
Tak!

Lisbeth Z