torsdag den 6. marts 2008

Min første convention

Uha hvor jeg glæder mig til på lørdag til scrap i det Jyske, en hel dag med en masse andre der dele den samme skønne hobby som mig selv. Jeg har også med er lille smule sommer fugle i maven, jo nok især fordi jeg kommer alene, har tænkt en del over, om man har fået tildelt en plads før man ankommer ? eller man bare finder en plads. Har man et navneskilt på, det vil jo nok være rigtig god ide, da vi jo er rigtig mange der kun kender hinnanden i cyberspace. Der er også et andet stort spørgsmål med hvor meget skal jeg have med, men idag vil jeg finde billeder frem og se om jeg har papir der passer til det jeg vil lave.

Jeg skal også snart have gjort mit bidrag færdig til Multi Scraps udfordring nr. 5 færdig, det er lidt surt jeg havde lige lavet et layout med de perfekte billeder til opg. 5, og lave ennu et layout med disse billeder ville jeg nu heller ikke, da alle der besøger min Blog ville jo gætte det var mit bidrag. Jeg havde så nogle billeder i tankerne, men ak de var på den harddisk jeg smed på gulvet. Suk hvilke billeder skulle jeg så bruge, jeg syntes ikke rigtig jeg har nogle billeder der giver mig den stemning fra sangen, jeg gerne ville have, nå men valget er taget, så må jeg se hvad jeg kan få ud af det billede.

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er osse min første convention på lørdag og jeg glæder mig da helt vildt!! :)..Jeg har i hvert fald tænkt mig at lave et navneskilt, og ved da at der er flere andre der osse gør det - jo meget rart man kan "kende" folk ;)

Marianne sagde ...

Du falder hurtigt ind blandt alle os andre ;) Glæder mig til at møde dig ;)

lam sagde ...

ja jeg har også pakket og er klar. tager toget i morgen kl.09.00 til det mørke jylland.

Glæder mig rigitg meget til at møde dig og alle de andre jyske scrapper.

Du er ikke den eneste der har sommerfugle i maven. Det ikke noget problem at kome alene ,der plejer ikke at være bestemte pladser. Navneskilt en god ide, mit er lavet og ligger på min blog.

Kirsten sagde ...

Jannet, jeg kommer også alene, - det gør jeg altid, der er ikke rigtig nogen at følges med her fra byen.

Hvis du har lyst kan vi jo "slå pjalterne sammen" på lørdag, så er vi da ikke helt "Palle".

- Men man kommer altså lynhurtigt i snak med alle de andre søde tøser.

Linda sagde ...

Vi glæder os også til at se dig, og om ikke andet så kigger du bare efter Odderne. Os er du jo nød til at kende så vi kan få dig lokket til Odder engang imellem om søndagen :-)